Automatyzacja

Optymalizuj operacje biznesowe „od oferty do zapłaty” dzięki inteligentniejszemu wykorzystaniu zasobów, zapobiegając naruszeniom SLA i poprawiając zarządzanie.

CRM i Sprzedaż

Rozwiązanie do automatyzacji zapewnia wgląd w dane dotyczące klientów, kontaktów, zadań i zgłoszeń:

  • Generuj umowy serwisowe i elementy sprzedażowe
  • Integracja wszystkich informacji, w tym katalogu produktów, katalogu SLA i CRM
  • Raporty zapewniają natychmiastowy wgląd w następujące obszary:

Potężny system zgłoszeń

Zapewnij światowej klasy wsparcie dzięki zintegrowanemu systemowi zgłoszeń w jednej centralnej konsoli:

  • Dzięki naszemu systemowi przewidywania alokacji czasu będziesz wiedział, ile czasu zajmie przetworzenie bieżących zgłoszeń
  • Automatyczna synchronizacja zarządzanych użytkowników końcowych za pośrednictwem Active Directory
  • Integracja z e-mailami wsparcia, które automatycznie zamieniają się w zgłoszenia
  • Twórz własne układy wiadomości e-mail związanych ze zgłoszeniami w edytorze WYSIWYG
  • Automatyczny wybór SLA na podstawie urządzeń, usług, użytkowników, typu klienta itp.
  • Obsługuje „bloki godzin”

Zautomatyzowana rejestracja czasu

  • Automatycznie śledź i dopasowuj cały czas poświęcony klientom zgodnie z SLA i umowami kontraktowymi
  • Szczegółowy wgląd we wszystkie rejestracje, w tym urządzenia, użytkowników końcowych i aktywności
  • Dokładny przegląd wszystkich rozliczanych godzin

Pulpity nawigacyjne i raportowanie w czasie rzeczywistym

  • Stopień wykorzystania / wskaźnik obłożenia
  • Poziomy usług
  • Satysfakcja klientów
  • Wyniki finansowe
  • Przegląd KPI

Rejestracja i klasyfikacja

  • Zintegrowane z twoimi umowami i SLA
  • Automatyczna rejestracja czasu
  • Automatyczna alokacja SLA

Tworzenie ofert

Moduł tworzenia ofert w Automatyzacji sprawia, że proces ten jest prosty:

  • Wygląd i styl ofert można dostosować
  • Twórz oferty dla klientów na produkty, robociznę i umowy. Wystarczy dodać elementy do oferty
  • Rozliczalne pozycje zawierają wszystkie szczegóły, których klient potrzebuje do zatwierdzenia, takie jak numer oferty, zatwierdzone przez, opis i numer seryjny
  • Oferuj klientom łatwy sposób akceptacji ofert online. Wyślij ofertę e-mailem bezpośrednio z Automatyzacji, a klient może zaktualizować ilości, zatwierdzić lub odrzucić ofertę online. Po zatwierdzeniu oferty, Automatyzacja dodaje nową część do istniejącej lub nowej umowy serwisowej oraz automatycznie tworzy zamówienia (PO) i zgłoszenia obsługi
  • Prosto oferuj dodatkowe usługi do istniejących umów.
 

Dostęp w ruchu

Zarządzaj operacjami z dowolnego miejsca! Rozwiązanie Automatyzacji to platforma SaaS, dostępna z dowolnej przeglądarki. Skorzystaj z aplikacji mobilnej na iOS i Android, aby uzyskać dostęp do zgłoszeń i rejestracji czasu w podróży.

Onboarding

Rozpocznij szybko dzięki naszej usłudze prowadzonego onboardingu. Nasz zespół zapewni, że osiągniesz rezultaty z Automatyzacji w krótkim czasie.

Rozliczenia

Generuj faktury za usługi, produkty i rozliczalne godziny dokładnie i automatycznie za pomocą kilku kliknięć.